Japonia,  Podróże

Galeria po środku parku.. Czyli Japonia poza otartym szlakiem!

Japonia jest piękna i ciekawa także lokalnie!

Przebywając długo w jednym mieście, bardzo daleko szlaku turystycznego i to w dodatku po raz szósty wyostrzyło nasze zmysły w poszukiwaniu ciekawych atrakcji lokalnie!
Takich atrakcji nie znajduje się w przewodnikach.. bo zazwyczaj nie ma w nich nawet tych okolic.. Jednak przekonaliśmy się, że wszędzie można znaleźć coś ciekawego do odwiedzenia!  Przydatni są lokalni mieszkańcy choć czasem to my zaskakiwaliśmy ich nowymi miejscami. Tak nie było tym razem.
Pewnego razu wybraliśmy się kilka miast dalej do rekomendowanego przez naszego znajomego parku. Tak naprawdę zahaczyliśmy ten park po drodze a można było w nim spędzić nawet cały dzień.

Tokiwa park w Ube

Nie podejrzewam, że ktokolwiek z Was tu kiedykolwiek dotrze, jednak chciałam Wam przez to pokazać, że wszędzie można znaleźć ciekawe atrakcje. To, że jesteśmy z dala od szlaku turystycznego a tego regionu nie ma w przewodniku wcale nie oznacza, że będziemy się nudzić!

Park okazał się być olbrzymi i spędziliśmy w nim miło czas. Szkoda, że nie ma w nim żadnej kawiarni, jednak w Japonii plusem jest bliskość konbini. Wszędzie i zawsze.

Wycieczkę po ogrodzie zaczęliśmy od niewielkiej sadzawki z liliami oraz pięknych nasadzeń hortensji na które akurat był sezon!

Mała Świątynia na wyspie

Potem pojawiła się malutka Świątynia umieszczona na wyspie. Prowadził do niej piękny most.

Rzeźby i zieleń

Potem już była tylko zieleń i sztuka. Niektóre rzeźby miały kilka metrów. Zaskoczyło mnie to. Było ich sporo i były bardzo różnorodne!

To nie wszystko

W parku znajduje się muzeum górnictwa! Niestety byliśmy za późno i było już zamknięte.
Jest także park rozrywki, punkty widokowe, kompleks sportowy i kamping.
Przeszliśmy zaledwie 1/5 tego terenu, ale bardzo miło spędziliśmy popołudnie.